Повернення товару

 

Умови повернення товару в інтернет-магазині avtomama.com.ua

    - Повернення якісного товару можливо на протязі 14 днів з моменту замовлення, при умові якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, упаковка, пломби, ярлики, немає слідів експлуатації.

    - Повернення коштів Покупцю здійснюється на протязі 30 днів.

    - Повернення Товару належної якості за адресою Продавця, здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцеві не відшкодовується

 

*У разі виявлення на товарі слідів встановлення, при пошкодженні упаковки, маркування, пломб, ярликів виробника або иншіх нюансів, які виявляють сліди експлуатації або неакуратного поводження з товаром - це може бути приводом для відмови від оформлення повернення.

 

 

Гарантійні зобов'язання

Гарантія на запчастини визначається виробником.

При настанні гарантійного випадку, Покупець на протязі 5 днів з моменту оформлення акту рекламації на СТО, разом з Заявою про гарантійний випадок, має надати копії наступних документів:

  1. Акт виконаних робіт по встановленню даної запчастини на СТО з вказанням найменування СТО, реквізитів, держ.номеру авто, VIN коду (номера шасі), рік випуску авто, пробігу авто, дату заїзду на СТО, перелік виконаних робіт та їх вартість, ПІБ відповідальної особи за встановлення, печатка СТО, підпис Покупця.
  2. Акт рекламації з СТО про виявлення несправності запчастини
  3. Видаткову накладну, яка підтверджує купівлю деталі в нашому інтернет-магазині

 

 Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини і матеріали (масла, фільтри, технічні рідини, автокосметику)

 

Гарантія не розповсюджується у випадках:

  1. Коли деталь була встановлена самостійно
  2. Коли несправність виникла внаслідок ДТП
  3. Нормального зношення Деталі в процесі експлуатації
  4. Ушкодження оптики та скляних деталей
  5. Порушення правил експлуатації
  6. Порушення технології встановлення запчастин, рекомендованих виробником